Cartile de vizita, primul pas
Din multitudinea de produse de marketing unele dintre cele mai populare sunt cartile de vizita, care reprezinta semnatura oricarei companii si prima impresie pe care aceasta o creaza in randul clientilor sau partenerilor de afaceri. Cu toate ca suntem in era digitala si multe din lucrurile pe care le facem in sectorul de bussines sunt legate de acest aspect (e-mail, internet, conferinte video, etc.), cartile de vizita sunt un instrument de promovare pe care nu il vom inlocui prea curand.
Unul din clientii nostri de marca este compania Redac , cel mai puternic dealer Renault, Nissan,Dacia si care de 14 ani este lider pe piata auto din zona Olteniei. Cu o activitate atat de intensa, compania are nevoie de o promovare pe masura, astfel ca lunar acestia apeleaza la serviciile noastre pentru a-si reinoi stocul de carti de vizita destinate angajatilor din departamentele de service si vanzari. Cartile de vizita sunt create pe carton normal si personalizate pentru fiecare angajat cu numele , datele de contact si logo-ul companiei.
Motivele pentru care cartile de vizita raman de neinlocuit sunt numeroase. In primul rand schimbul de informatii este unul personal, iar contactul vizulal sau o strangere de mana atunci cand oferi o carte de vizita poate face diferenta. Ele sunt un instrument de marketing direct si eficient si prima impresie pe care o lasi despre tine.
Atunci cand intalnesti un potential client sau un viitor partener de afaceri, fie ca esti avocat, architect, activezi in domeniul bancar etc., in mod sigur vrei ca acestia sa isi aminteasca de tine. Nimic mai simplu decat sa le oferi o carte de vizita personalizata cu numele tau, numarul de telefon, site-ul web, logo-ul companiei, etc.
Asa ca nu ezita si alege o carte de vizita care sa spuna “povestea ta”.